پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا)

سامانه پادا (به نشانی https://pada.medu.ir/#/home)، سایتی که به تازگی تمام دانش آموزان و خانواده های آنها و همچنین معلمین و مدیران و هر شخصی که به نحوی با آموزش و پرورش سر و کار دارد اسمش را شنیده است و از این پس بیشتر خدمات ارائه شده توسط مدارس و آموزش و پرورش برای دانش آموزان را از این سامانه باید پیگیری کنند.

پادا که مخفف پرونده الکترونیکی دانش آموزان می باشد، توسط آموزش و پرورش راه اندازی شده تا به هر چه بهتر شدن روند ارائه خدمات به دانش آموزان کمک کند و رفت و آمدهای به مدارس و سازمان را تا حد کاهش دهد. به همین منظور قرار است که موارد زیادی در این سامانه در دسترس دانش آموزان و خانواده های آنها قرار گیرد. مانند: ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در مدارس- پیش ثبت نام مدارس- مدارس و امتیاز بندی مدارس شاهد- دریافت کارنامه دانش آموزان- ثبت نام پیش دبستانی و موارد دیگری که احتمالا در آینده به این سامانه اضافه خواهد شد. ضمن اینکه اعلام اطلاعیه ها و خدمات جدید در سایت نیز در کادر پایین امکانات سایت نمایش داده می شود.

کافی نت آنلاین با توجه به نوع خدماتی که ارائه می نماید (بصورت آنلاین و در کوتاهترین زمان) بستری را فراهم نموده تا بتواند به مراجعه کنندگان خود در این راستا خدمت رسانی کند. شما می توانید ثبت نام، دریافت کارنامه و کلیه خدمات ارائه شده در سامانه پادا را از ما بخواهید.

راه های ارتباطی با کافی نت آنلاین :

شماره تماس و واتساپ : 09393992919

اینستاگرام : cafinetonline@

سایت : www.cafinetonline.ir و یا بخش درخواست خدمات غیرحضوری

پیام بگذارید